Temat:

Zmiany w podatkach VAT, CIT, PIT w 2014 / 2015 roku [nr 3913]

Termin: 10-12-2014 do 13-12-2014
Prowadzący:
Sebastian Twardoch

- doradca podatkowy, prawnik i ekonomista, wieloletni współpracownik największych firm doradczych. Wieloletni wykładowca z dziedziny podatków z długoletnią praktyką szkoleniową, a także autor wielu publikacji z zakresu podatków dochodowych. Poprzednio współpracownik jednej z wiodących na rynku spółki doradztwa podatkowego. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu podatków dochodowych. Stały współpracownik naszej firmy.

Małgorzata Militz

- doradca podatkowy. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów gospodarczych w zakresie podatków pośrednich, ze szczególnym uwzględnieniem podatku VAT, a także w zakresie postępowań podatkowych oraz sądowoadministracyjnych związanych z podatkami pośrednimi. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w organach podatkowych, także na stanowisku kierownika Oddziału Podatku od Towarów i Usług w Izbie Skarbowej w Warszawie. Dzięki temu posiada znajomość procedur prawa podatkowego, procedur sądowniczych i administracyjnych. Czynności doradztwa podatkowego wykonuje od 2006 roku. Jest autorką wielu publikacji z zakresu prawa podatkowego („Przegląd Podatkowy”, „Jurysdykcja Podatkowa”), współautorką książek: „Orzecznictwo ETS a polska ustawa o VAT”, „VAT w interpretacjach organów podatkowych”, „Leksykon fakturowania”, „Harmonizacja prawa podatkowego w Unii Europejskiej”. Jest także cenionym wykładowcą. W swojej karierze zawodowej przeprowadziła kilkaset wykładów dotyczących podatków pośrednich, w szczególności VAT. Jest także członkiem Kolegium Redakcyjnego „Przeglądu Podatkowego”.

dr Paweł Selera

- doradca podatkowy, doktor nauk prawnych w zakresie prawa finansowego współpracujący z jedną z największych kancelarii doradztwa podatkowego, doświadczony trener i wykładowca. Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Uniwersytetu w Ratyzbonie w Niemczech, gdzie obronił pracę magisterską z zakresu niemieckiego i polskiego podatku VAT. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Dyrekcji Generalnej ds. Podatków i Ceł Komisji Europejskiej w Brukseli, a następnie pracując w międzynarodowych firmach doradztwa podatkowego zaliczanych do tzw. wielkiej czwórki zarówno w Niemczech jak i w Polsce. Autor kilkudziesięciu publikacji i komentarzy z zakresu podatku VAT oraz europejskiego prawa podatkowego publikowanych w Polsce oraz za granicą. Stały współpracownik naszej firmy.

Lokalizacja:
Miejsce: Hotel Crocus ****
Województwo: małopolskie
Miasto: Zakopane
Ulica: ul.Tytusa Chałubińskiego 40
Strona www: www.hotelcrocus.pl/pl/galeria.html
Opis miejsca:


Będziemy Państwa gościć w Hotelu Crocus ****.
Nowoczesny obiekt położony jest u stóp Tatrzańskiego Parku Narodowego, zaledwie 700 metrów od skoczni narciarskiej Wielka Krokiew. Do słynnych Krupówek można stąd dojść w 15 minut. Personel recepcji jest do dyspozycji Gości przez całą dobę. Goście mogą zrelaksować się w dużym hotelowym ogrodzie z tarasem. Hotel oferuje przestronne, eleganckie pokoje z telewizją satelitarną i bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu. Każdy z nich obejmuje komfortową część wypoczynkową z sofą, minibarem i miejscem do pracy. Hotel Crocus dysponuje restauracją, oferującą dania kuchni fusion i tradycyjne polskie specjały. Do dyspozycji gości SPA i centrum odnowy biologicznej z basenem, sauną, wanną z hydromasażem i łaźnią parową

Opis:

DZIEŃ 1:
Podatek dochodowy od osób prawnych w zamknięciu rocznym 2014  oraz zmiany w podatkach dochodowych na 2015
prowadzący: Sebastian Twardoch - doradca podatkowy

DZIEŃ 2:
Podatek VAT 2014/2015, Ordynacja podatkowa - zmiany. Praktyczne zastosowanie znowelizowanych przepisów
prowadzący: Małgorzata Militz - doradca podatkowy

DZIEŃ 3:
Rozliczanie VAT w obrocie międzynarodowym, WDT oraz WNT, transakcje łańcuchowe, import usług – warsztaty na diagramach i schematach
prowadzący: dr Paweł Selera - doradca podatkowy

 

Program:

DZIEŃ 1:
Podatek dochodowy od osób prawnych w zamknięciu rocznym 2014  oraz zmiany w podatkach dochodowych na 2015
prowadzący: Sebastian Twardoch - doradca podatkowy

 

 

1.  Zmiany w podatku dochodowym na 2015 r., w tym:

a)      nowe zasady opodatkowania świadczeń w naturze (np.: dywidendy w formie rzeczowej),
b)      sprzedaż składników majątku nieujętych w ewidencji środków trwałych a przychód z działalności gospodarczej,
c)       dochody z źródeł nieujawnionych i nie znajdujące pokrycia w ujawnionych źródłach – nowe zasady,
d)      zmiany związane z elektronicznym składaniem zeznań podatkowych – kto będzie musiał korzystać tej formy,
e)      zmiana przepisów w zakresie tzw. cienkiej kapitalizacji,
f)       wkłady niepieniężne do spółki (np.: prawa autorskie, know how) – nowe zasady,
g)      spółki osobowe w których wspólnikami są podmioty powiązane – możliwość szacowania dochodów wspólnika i dodatkowe obowiązki dokumentacyjne,
h)      zmiany w zakresie opodatkowania dochodów zagranicznych spółek kontrolowanych (wprowadzenie klauzuli CFC),
i)        przekształcenie spółki kapitałowej w spółkę osobową – nowe zasady opodatkowania zysków niepodzielonych,
j)        doprecyzowanie przepisów dotyczących cen transferowych i dokumentacji podatkowej z nim związanej,
k)      wprowadzenie sankcji karnej skarbowej za naruszenie obowiązku złożenia sprawozdania finansowego, opinii i raportu podmiotu uprawnionego do badania sprawozdań finansowych,
l)        pojęcie sztucznej konstrukcji prawnej i jej skutki dla podatników.

      

2. Samochody służbowe na gruncie podatku dochodowego w 2015, w tym:

a)      używanie samochodów służbowych do celów prywatnych pracowników, członków zarządu, właścicieli lub udziałowców – skutki w zakresie przychodów z nieodpłatnych świadczeń i kosztów uzyskania przychodów,
b)      nowe ryczałtowe zasady określania przychodu z tytułu nieodpłatnego używania samochodów od 1 stycznia 2015 r.,
c)       samochody od których odliczane jest 50 % VAT naliczonego a podatek dochodowy,
d)      zakup, najem, leasing – skutki podatkowe używania samochodu w firmie,
e)      ustawowe ograniczenia zaliczenia w koszty uzyskania przychodów wydatków związanych z samochodami.


3. Przychody z działalności gospodarczej:
a) przychody z tytułu dostawy towarów oraz świadczenia usług,
b) przychody z tytułu usług rozliczanych w okresach rozliczeniowych oraz z tytułu mediów, w tym problematyka refakturowania,
c) przychody rozpoznawane na zasadzie kasowej,
d) zaliczki oraz kaucje, czy zawsze zaliczka i kaucja nie stanowią przychodu,
e) Korekta przychodów, kiedy korygujemy na bieżąco a kiedy wstecz, stanowiska sądów administracyjnych i organów podatkowych,
f) Problematyka premii pieniężnych na gruncie ustawy o CIT, jak je rozliczać czy jako koszt czy korekta przychodu.
g) Przychody w naturze, przychody z tytułu nieodpłatnego oraz z tytułu częściowo nieodpłatnego świadczenia, w tym przychody z tytułu służebności przesyłu, przechodu, przejazdu; nieodpłatne otrzymanie infrastruktury bądź usunięcie kolizji na majątku firmy, problematyka umów toolingowych bądź korzystania z cudzego znaku, nieodpłatne pełnienie funkcji członka zarządu oraz rady nadzorczej


4. Koszty uzyskania przychodu:
a)      Jak korygować niezapłacone koszty w terminie 30 dni od upływy terminu płatności a jak korygować koszty w terminie 90 dni od daty zaliczenia tej kwoty do kosztów uzyskania przychodów,
b)      Korekta kosztów w działalności produkcyjnej, usługowej a dystrybucyjnej a stanowiska urzędów skarbowych,
c)       Korekta kosztów a opłaty i podatki na rzecz JST i Skarbu Państwa,
d)      Korekta kosztów bezpośrednich – do kiedy trzeba maksymalnie zapłacić wydatki związane z kosztami bezpośrednimi  oraz pośrednimi zgodnie z nowymi przepisami,
e)      Rozliczenia międzyokresowe kosztów pośrednich oraz zakupy związane z kosztami bezpośrednimi, wyjście towaru z magazynu a bark zapłaty,
f)       Moment dokonania korekty kosztów uzyskania przychodów – „na bieżąco” czy „wstecz”,
g)      Uregulowanie należności jako „sposób” na przerzucanie kosztów na następne lata podatkowe,
h)      Co się stanie w przypadku kiedy „nie starczy” kosztów do dokonania korekty,
i)        Jak rozliczyć amortyzację w przypadku niezapłaconych faktur  z tytułu nabycia bądź wytworzenia środka trwałego bądź wartości niematerialnych i prawnych,
j)        Uproszczona zaliczka jako odroczenie zmian podatkowych,
k)      Zasady rozliczania leasingu finansowego oraz operacyjnego w oparciu o nowe przepisy,


5. Problematyka kosztów związanych z działalnością operacyjną:
a)      Jak wykazać związek poniesienia wydatku z działalnością gospodarczą w przypadku nietypowych zdarzeń gospodarczych,
b)      Czy wszystkie koszty bezpośrednie bilansowo są ujmowane jako koszty bezpośrednie podatkowo,
c)       Koszty dotyczące okresu dłuższego niż rok a zasady rozliczania wydatków do celów podatkowych,
d)      Koszty działań marketingowych a reprezentacja, nowe stanowiska sądów administracyjnych,
e)      Świadczenia na rzecz pracowników – czy stół bilardowy, boisko do kosza oraz zestaw gier wideo może być kosztem uzyskania przychodów,
f)       Minimalizacja kosztów związanych z przychodem z tytułu nieodpłatnych świadczeń po stronie pracowników, zleceniobiorców bądź innych podmiotów,
g)      W jakim przypadku straty w środkach trwałych i obrotowych,
h)      Na jakich zasadach należy rozliczyć wierzytelności w kosztach uzyskania przychodów (odpłatne zbycie aport),
i)        Czy nieściągalne pożyczki można rozliczyć w wyniku podatkowym,


6. Inwestycje oraz ich finansowanie w ramach działalności przedsiębiorstwa:
a) finansowanie działalności długiem i jego konsekwencje podatkowe (odsetki, PCC od pożyczek, prowizje bankowe, usługi doradcze i pośrednictwa w pozyskaniu finansowania, koszty wycen rzeczoznawców na życzenie banku, różnice kursowe, pożyczki waloryzowane kursem waluty obcej, umorzenie odsetek, doliczenie odsetek do kwoty głównej),
b) wewnętrzne finansowanie działalności i jego konsekwencje podatkowe (podwyższenie kapitału, dopłaty, cash-pool, leasing zwrotny, konwersja wierzytelności na udziały/akcje),
c) inwestycje w obcym środku trwałym, problematyka niezamortyzowanej części,
d) pokrycie wydatków za kontrahenta bądź użyczenie,
e) zaniechane inwestycje, czym jest likwidacja zaniechanej inwestycji.


7. Amortyzacja środków trwałych i leasing w nowej rzeczywistości podatkowej od 2014 r.


8. Podatek u źródła.


9. Panel dyskusyjny.

 

 

DZIEŃ 2:
Podatek VAT 2014/2015, Ordynacja podatkowa - zmiany. Praktyczne zastosowanie znowelizowanych przepisów

 

  1. Nabycie, sprzedaż i nieodpłatne używanie samochodów przez podatnika od 1 kwietnia 2014 r.:
    • zasady odliczania podatku naliczonego przy nabyciu, leasingu i eksploatacji samochodów – aspekty praktyczne,
    • zasady opodatkowania sprzedaży samochodów, od zakupu których odliczono VAT w pełnej wysokości lub w części lub w ogóle nie odliczono VAT,
    • kiedy można sprzedać samochód w procedurze marży ?
    • zasady korekty podatku naliczonego przy sprzedaży samochodów i zmianie przeznaczenia samochodów,
    • kiedy nie ma obowiązku opodatkowania „prywatnego użytku” samochodów ?
    • zasady ustalania podstawy opodatkowania przy „prywatnym użytku”.
  2. Praktyczne problemy związane z nowymi zasadami powstawania obowiązku podatkowego:
    • czy każda wpłata otrzymana przed dostawą towarów/wykonaniem usługi objęta jest obowiązkiem podatkowym?
    • czy obowiązek podatkowy może powstać z datą wystawienia faktury, jeżeli widnieje na niej zapis, że „momentem przeniesienia prawa do dysponowania towarem jak właściciel jest dzień wystawienia faktury”?
    • czy w usługach budowlanych na moment powstania obowiązku podatkowego ma wpływ podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego, czy też faktyczne zakończenie prac budowlanych?
    • kiedy powstaje obowiązek podatkowy przy czynnościach świadczonych nieodpłatnie?
    • w jakich sytuacjach można rozliczać podatek w tzw. „okresach rozliczeniowych” ?
    • czy można wystawić fakturę wcześniej niż 30 dni przed datą sprzedaży ?
    • jakie skutki powoduje faktura wystawiona wcześniej niż 30 dni przed powstaniem obowiązku podatkowego ?
    • kiedy i w jaki sposób można anulować wystawioną fakturę ?
  3. Refakturowanie usług – analiza zagadnienia na praktycznych przykładach:
    • prawidłowe rozumienie pojęcia „refakturowanie usług”,
    • kiedy dodatkowe koszty należy włączyć do podstawy opodatkowania a kiedy można je refakturować ?
    • jak prawidłowo ustalić moment powstania obowiązku podatkowego dla usług refakturowanych ?
    • zasady ustalania podstawy opodatkowania przy refakturowaniu,
    • czy możliwe jest refakturowanie kosztów mediów przy usługach najmu ?
    • najczęściej popełniane błędy przy refakturowaniu.
  4. Zasady opodatkowania transakcji, dla których przewidziano odwrotne obciążenie (wyroby stalowe, złom, prawa do emisji gazów cieplarnianych):
    • katalog towarów i usług, przy dostawie których podatek rozlicza nabywca (m.in.: wyroby stalowe i miedziane, surowce wtórne ze szkła, tworzyw sztucznych, gumy, papieru i tektury, prawa do emisji gazów cieplarnianych),
    • obowiązek rozliczenia podatku przez nabywcę - podatnika,
    • ustalanie podstawy opodatkowania od 1 stycznia 2014 r.,
    • moment powstania obowiązku podatkowego u sprzedawcy i nabywcy po 1 stycznia 2014 r.,
    • zasady odliczania podatku naliczonego od transakcji rozliczanych w ramach odwrotnego obciążenia a prawo do odliczania podatku naliczonego w 2014 r.,
    • moment dokonania korekt transakcji w związku z nieprawidłowym wystawianiem faktur przez sprzedawcę,
    • nowy katalog czynności podlegających „odwrotnemu obciążeniu” - propozycja zmian od 1 stycznia 2015 r.
  5. Zasady ustalania podstawy opodatkowania w 2014 r.:
    • elementy obowiązkowo włączane do podstawy opodatkowania (koszty transportu, ubezpieczenia, koszty dodatkowe),
    • elementy nie stanowiące podstawy opodatkowania (skonto, koszty wyłożone) - kiedy można stosować to rozwiązanie ?
    • rozliczenie kosztów transportu i innych związanych z dostawą towaru,
    • podstawa opodatkowania przy aportach w świetle postanowienia siedmiu sędziów NSA,
    • podstawa opodatkowania w transakcjach transgranicznych,
    • ujmowanie faktur korygujących podstawę opodatkowania (zarówno „in plus” jak i „in minus”),
    • brak potwierdzenia odbioru faktury korygującej a możliwość obniżenia podatku,
    • rozliczenie faktury korygującej „in minus” u nabywcy (modyfikacja istniejącej zasady) – korekta VAT naliczonego bez faktury korygującej,
    • stosowanie kursów przeliczeniowych w podatku VAT w transakcjach w walutach obcych.
  6. Dobra wiara w podatku VAT w świetle orzecznictwa sądów administracyjnych i TSUE:
    • dobra wiara a prawo do odliczenia podatku,
    • dobra wiara a prawo do stawki preferencyjnej przy WDT i eksporcie,
    • jak wykazać dobrą wiarę ?
  7. Jakie zmiany dla podatników podatku od towarów i usług oznacza nowelizacja przepisów ustawy Ordynacja podatkowa?

 

DZIEŃ 3
Rozliczanie VAT w obrocie międzynarodowym, WDT oraz WNT, transakcje łańcuchowe, import usług – warsztaty na diagramach i schematach


  1. Transakcje wewnątrzwspólnotowe – zasady opodatkowania
    • Wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów – pojęcie, zakres, różne warunki dostawy (ex works, ddp)
    • WDT jako dostawa ciągła od 1.1.2013 r.
    • Wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów – opodatkowanie w kraju przeznaczenia
    • Przemieszczenie własnych towarów na terytorium innego kraju UE – skutki praktyczne
    • Przemieszczenia towarów nie uznawane za WDT/WNT – uszlachetnianie towarów, świadczenie usług – zmiany od 1.4.2013 r.
    • Magazyn konsygnacyjny – zasady i warunki zastosowania, skuteczny sposób na optymalizację?; Magazyn konsygnacyjny w praktyce państw UE
    • Dostawa towarów dla których podatnikiem jest polski nabywca (odwrotne obciążenie) – zmiany od 1.4.2013 r.
    • Dostawa towarów wraz z ich instalacją przez zagranicznego kontrahenta – towar czy usługa? – sposób ewidencji
  2. Transakcje wewnątrzwspólnotowe – zmiana momentu obowiązku podatkowego od 1.1.2013 r.
    • Obowiązek podatkowy przy WDT i WNT do 31.12.2012 i od 1.1.2013 r.
    • Faktura VAT przy WDT i WNT oraz przeliczanie kursów walut
    • Korekty podstaw opodatkowania (rabaty, upusty), korekty in plus i in minus – sposób dokumentacji
    • Korekty zbiorczy a kurs walut – nowe interpretacje MF, zmiana stanowiska ?
    • Zaliczki na poczet WDT i WNT od 1.1.2013 r. – zakres nowelizacji  
  3. WDT – prawo do zastosowania stawki 0 % przy WDT a system VIES
    • Dowody formalny przy WDT – zmiana art. 42 ust. 3 od 1.4.2013 r.
    • Najnowsze orzecznictwo i interpretacje MF – braki formalne a prawo do zastosowania stawki 0 %
    • Sposób korygowania dostaw wewnątrzwspólnotowych przy braku dokumentacji
    • Weryfikacja statusu kontrahenta – system VIES i jego działanie, zakres ochrony podatnika e. Dokonanie samodzielnej weryfikacji w systemie VIES – zakres ochrony podatnika
  4. Eksport i import towarów – zakres zmian obowiązujących od 1.4.2013 r. oraz bieżące problemy
    • Definicje eksportu i importu oraz skutki dla podatnika
    • Obowiązek podatkowy przy eksporcie i imporcie towarów, podstawa opodatkowania
    • Faktury VAT – sposób dokumentacji stawki 0 % VAT (komunikat IE 599)
    • Import towarów z USA przez port w Hamburgu do Polski – optymalizacje rozliczeń
    • Wywóz towarów z Polski i odprawa w Niemczech – czy eksport musi rozpocząć się w polskim urzędzie celnym? (rozbieżności w orzecznictwie)
    • Import towarów poprzez deklarację VAT
  5. Transakcje łańcuchowe i trójstronne na schematach i diagramach - studium przypadków
    • Warunki transakcji łańcuchowej
    • Analiza poszczególnych modeli transportu na schematach i diagramach
    • Eksport i import w ramach transakcji łańcuchowej – przykłady
    • Transakcje trójstronne – warunki formalne i przykłady
  6. Świadczenie i nabywanie usług w obrocie międzynarodowym + zmiany na 2013 r.
    • Miejsce siedziby usługobiorcy jako podstawowa zasada opodatkowania – transakcje między podatnikami VAT
    • Weryfikacja kontrahenta – czy na pewno kontrahent jest podatnikiem VAT?
    • Koncepcja stałego miejsca prowadzenia działalności gospodarczej i jej znaczenie dla ustalenia miejsca opodatkowania
    • Szczególne miejsca opodatkowania: zwłaszcza usługi związane z nieruchomościami (usługi magazynowania a usługi związane z nieruchomościami)
    • Usługi transportowe, wynajem środków transportu
  7. Ewidencjonowanie świadczenia i nabywania usług
    • Faktura VAT i mechanizm odwróconego obciążenia przy usługach transgranicznych
    • Moment powstania obowiązku podatkowego w przypadku usług opodatkowanych w kraju siedziby usługobiorcy
    • Usługi ciągłe i sposób ich ewidencjonowania, gdy nabywamy usługi od unijnego kontrahenta
    • Refakturowanie usług w obrocie międzynarodowym – jak wystawić prawidłową refakturę?
    • Przeliczanie kursów walut oraz zaliczki
    • Świadczenie i nabywanie usług przez granicę w deklaracji VAT-7 oraz dane wymagane przy wypełnianiu informacji podsumowującej
  8. Zmiany obowiązujące od 1.1.2014 - kluczowe dla transakcji międzynarodowych
    1. Prawo do odliczenia podatku naliczonego
      • moment powstania prawa do odliczenia a moment powstania obowiązku podatkowego,
      • moment powstania prawa do odliczenia a data otrzymania faktury,
      • obowiązek podatkowy i prawo do odliczenia w przypadku importu usług
      • WNT – otrzymanie faktury wystawionej przez podatnika podatku od wartości dodanej a prawo do odliczenia
      • import towarów a odliczenie VAT
    2. Obowiązek podatkowy
      • zmiany w zakresie momentu powstawania obowiązku podatkowego a transakcje międzynarodowe
      • zaliczki a obowiązek podatkowy przy eksporcie od 1.1.2014 r.
    3. Podstawa opodatkowania – analiza zakresu zmian i ich wpływ na dokumentowanie transakcji międzynarodowych
    4. Faktury od 1.1.2014 r.
      • zmiany istotne dla dokumentowania transakcji międzynarodowych
      • likwidacja faktur wewnętrznych – praktyczne konsekwencje dla podatnika
      • dane na fakturze
      • fakturowanie elektroniczne
  9. Pytania i odpowiedzi, dyskusja.
Warte uwagi:

Szkolenie o powyższej tematyce możemy zrealizować na Państwa potrzeby w formie szkolenia zamkniętego.
Zainteresowane osoby prosimy o kontakt z naszym biurem tel. 12 413-81-82

Certyfikaty:

Uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia

Polecamy również:

Szkolenia jednodniowe >> ZOBACZ programy

Szkolenia wyjazdowe >> ZOBACZ programy

Szkolenia na zlecenie >> ZOBACZ programy

Cena:
Cena Data Rejestracji Zawiera Rabat
2 250.00 netto zł./osobę (2 767.50 zł. brutto) do: 28-11-2014 godz. 15:13 150.00 zł./osobę
2 400.00 netto zł./osobę (2 952.00 zł. brutto) od: 29-11-2014

UWAGA: opłata za szkolenie zwolniona z VAT dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w co najmniej 70% lub w całości ze środków publicznych.
Uczestników, których dotyczy zwolnienie z VAT prosimy o wypełnienie i przesłanie podpisanego oświadczenia.
POBIERZ OŚWIADCZENIE <

Cena zawiera:

RABATY DLA STAŁYCH KLIENTÓW

 

Przyjazd uczestników i zakwaterowanie:
Od dnia 9 grudnia 2014r. od godz. 14.00
Do dnia 12 grudnia 2014r., wyjazd po obiedzie

 

Otrzymasz RABAT w wysokości 150 złotych za zgłoszenie do 28 listopada 2014


W cenie szkolenia:
- zajęcia dydaktyczne ( wykłady + konsultacje)
- teczka konferencyjna z kompletem autorskich materiałów szkoleniowych, notesem, długopisem
- 3 noclegi w pokoju 2-osobowym z łazienką (1-os. za dodatkową opłatą )
- pełne wyżywienie (od kolacji w dniu przyjazdu 9.XII, do obiadu w dniu wyjazdu włącznie 12.XII)
- atrakcje podczas pobytu
- relaks w Centrum SPA : korzystanie z basenu, sauny, sala fitness (szczegóły na stronie hotelu)
- imienne zaświadczenie uczestnictwa
- parking dla gości hotelowych - gratis

Istnieje możliwość wykupienia dodatkowo pakietu kosmetycznego SPA

Informacje dodatkowe:
  • w pierwszej kolejności prosimy zarezerwować miejsce na szkoleniu przez link [ Zapisz się na szkolenie ] - na dole tej strony
  • Następnie proszę pobrać dokument PDF "Karta zgłoszenia na szkolenie wyjazdowe"
  • Przesłanie zgłoszenia na naszym dokumencie (list, fax lub e-mail) wraz z kopią potwierdzenia wpłaty stanowi podstawę do wpisania na listę uczestników szkolenia.
  • Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy Centrum Promocji i Szkolenia SYSTEM s.c. a Zgłaszającym.
  • Po otrzymaniu karty zgłoszenia prześlemy szczegółowy harmonogram szkolenia


Drukuj do pdfWydrukuj formularz zgłoszenia Drukuj do pdfPobierz program Powiadom o najbliższym terminie szkolenia Powiadom o najbliższym terminie szkolenia Poleć szkolenie znajomemu
Copyright (c) 2024 Centrum Promocji i Szkolenia SYSTEM s.c. | 32-087 Zielonki, ul. Wiarusa 11 lok. 1, tel. 510 862 449; 514 953 569; 789 093 920; 12 4138182, 12 4104591 | System CMS: ICEportal 3 CMS | Polityka prywatności
Zamknij

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu dostosowania serwisu do Twoich potrzeb, realizacji zamówień oraz w celach statystycznych. W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies

Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.